کامپیوتر و اینترنت

کامپیوتر
بایگانی
  • ۰
  • ۰

افزونه پیامک وردپرس wordpress

کم نیستند افرادی که این روزها برای راه اندازی وب‌سایت و یا فروشگاه اینترنتی از وردپرس(wordpress) یا ووکامرس (woocommerce) استفاده می‌کنند، ما نمی‌خواهیم در مورد سیستم مدیریت محتوا (CMS) وردپرس با شما صحبت کنیم و می‌خواهیم برای افزونه‌ پیامک وردپرس و ووکامرس را معرفی کنیم و نحوه اتصال سایت وردپرس به افزونه‌های پیامکی وردپرس را در این مقاله به شما توضیح دهیم تا در نهایت سایتتان را به یک سیستم خودکار برای ارسال پیامک از طریق وردپرس و راه اندازی سیستم بازاریابی و جمع‌آوری بانک شماره موبایل مشتریان تبدیل کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا روش اتصال افزونه پیامک وردپرس به پنل پیامک را به شما توضیح دهیم همچنین برای خرید پنل پیامک که قابلیت اتصال به وردپرس و ووکامرس را داشته باشد یک تخفیف ارزشمند برای شما در نظر گرفته‌ایم.

پنل اس ام اس تهران

امروزه از سامانه پیامک و پنل اس ام اس شهر تهران برای موارد گوناگونی مانند ارسال پیامک تبلیغاتی تهران یا ارسال اس ام اس از طریق وب سرویس و… استفاده می‌شود. هر کسب و کاری برای حفظ مشتری های فعلی و جذب مشتری جدید از پنل اس ام اس برای تعامل با مشتری و جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی پیامکی استفاده می‌کند. در کلان شهرهایی مانند تهران به دلیل جمعیت بالا و گستردگی مناطق بهترین روش تبلیغات هدفمند، استفاده از پنل اس ام اس و ارسال پیامک بر اساس کدپستی یا ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت می‌باشد.

امکانات پنل اس ام اس تهران

اگر قصد تبلیغ کسب و کار خود در تهران را داشته باشید در ابتدا چه روش‌های تبلیغاتی به ذهن شما می‌رسد؟ هزینه هر کدام از این روش‌ها چه میزان است؟ فکر می‌کنید چند درصد بازخورد دریافت کنید؟

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 9 شب با شماره های زیر تماس بگیرید

02133438480

09120343530

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف offword استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

افزونه‌های پیامکی وردپرس

افزونه‌های پیامکی وردپرس کم نیستند، از انجایی که وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای محبوب است افزونه‌ پیامکی جانبی زیادی برای وردپرس ساخته شده است، در ادامه به برخی از پلاگین های پیامکی وردپرس اشاره میکنیم. افزونه ارسال پیامک انبوه وردپرس

  • افزونه پیامک ووکامرس (ارسال پیامک به مشتری و مدیری سایت بعد از ثبت سفارش)
  • افزونه پیامک دیجیت وردپرس (ثبت نام کاربر و ورود با شماره موبایل و ارسال کدفعال سازی در وردپرس)
  •  افزونه پیامک گرویتی فرم gravity form (ارسال پیامک به مدیر و کاربر سایت بعد از تکمیل فرم تماس و…)
  •  افزونه پیامک EDD (ارسال پیامک به مشتری و مدیر سایت بعد از خرید از فروشگاه اینترنتی محصولات دانلودی)
  •  افزونه پیامک وردپرس (ایجاد خبرنامه پیامکی در وردپرس و ارسال پیامک به کاربران سایت) سایت ارسال پیامک

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

در مورد هر کدام از این افزونه‌های پیامکی وردپرس ما به طور مفصل در وبلاگمان توضیح داده ایم و اگر قصد مطالعه دارید،پیشنهاد میکنیم با کلیک روی اسم هر افزونه پیامکی توضیحات کامل را مطالعه نمایید اما در این مقاله میخواهیم سایت ارسال پیامک انبوه به طور مقصل در مورد افزونه پیامک وردپرس، راه اندازی یک سیستم خبرنامه پیامکی برای کاربران سایت وردپرس با شما صحبت کنیم، پس همراه ما باشید. سامانه پیامک

پلاگین پیامک وردپرس (WP SMS)

پلاگین پیامکی وردپرس که در مخزن وردپرس با نام WP SMS شناخته می شود، توسط مصطفی صوفی نوشته شده است، افزونه پیامک وردپرس در دو نسخه رایگان و نسخه پرمیوم (تجاری) عرضه شده است، در ایران اکثر وبسایت‌ها از نسخه رایگان افزونه پیامک وردپرس استفاده میکنند و خوشبختانه این افزونه پیامکی با مدیر پیامک سازگار است.

افزونه تجاری WP SMS در سایت https://wp-sms-pro.com عرضه شده است.

البته در اکثر موارد افزونه پیامک رایگان وردپرس جوابگوی نیاز شما می‌باشد و نیازی به خرید نسخه تجاری افزونه پیامکی وردپرس نمی‌باشد.

در ایران اکثر وبسایت‌ها از نسخه رایگان افزونه پیامک وردپرس استفاده میکنند و خوشبختانه این افزونه پیامکی با مدیر پیامک سازگار است

برخی ویژگی‌هایی افزونه پیامک وردپرس

  •  ارسال پیامک به تعداد دلخواه از سایت وردپرس
  •  نمایش اعتبار شما پنل شما در سایت وردپرس
  •  ارسال نوتیفیکیشن در زمان ارسال پست جدید به کاربران سایت
  •  ارسال نوتیفیکیشن به کاربران سایت در زمان پاسخ‌گویی به دیدگاه
  •  ارسال نوتیفیکیشن به مدیر سایت در زمان ثبت نام کاربر جدید در سایت
  •  ارسال نوتیفیکیشن در زمان آمدن دیدگاه جدید و …

راهنمای فعال‌سازی افزونه پیامک وردپرس

برای اتصال وردپرس به پنل اس ام اس ابتدا می بایست یک پنل پیامکی خریداری کنید و بهتر است پنل خط خدماتی داشته باشد تا بتوانید به افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را غیر فعال کرده اند پیامک اطلاع رسانی بفرستید. (برای خرید سامانه پیامک از مدیر پیامک با وراد کردن کدتخفیف wordpress هنگام خرید سامانه پیامک میتوانید 30% تخفیف بهرمند شوید.)

حالا برای فعال سازی افزونه پیامک وردپرس و اتصال وردپرس به سامانه پیامکی ابتدا به مخزن وردپرس مراجعه نمایید و افزونه پیامک wp sms را جستجو نمایید، بعد از نصب و فعال سازی افزونه در منو وردپرس شما گزینه‌ای به عنوان پیامک افزوده می‌شود؛ با مراجعه به بخش تنظیمات می‌توانید تنظیمات مربوط به پنل پیامک وردپرس را انجام دهید تا اتصال سایت وردپرس شما به سامانه پیامک با موفقیت انجام شود.

فعال سازی

  1.  در گام اول در سربرگ اول با عنوان general، باید شماره موبایل مدیر سایت را وارد نمایید.
  2.  در سربرگ web service باید اطلاعات پنل اس ام اس مدیر پیامک را وارد نمایید، درگاه پیامک مدیر پیامک را انتخاب نمایید و شماره ارسال خط را 100020400 قرار دهید. (این خط خدماتی بوده و پیامک شما به شماره‌های مسدود نیز ارسال می شود)
  3.  متن ارسال پیامک را از این بخش اضافه کنید، می‌توانید متن دلخواه برای پیامک مشخص نمایید تا در زمان اتفاقات مختلف به شما یا کاربران سایت شما پیامک ارسال شود.
  4.  بخش features مربوط به اعلانات نوشته‌ها می‌باشد، با مشخص کردن این بخش می‌تونید مواردی مانند اطلاع‌رسانی به کاربران سایت زمان ارسال مقاله جدید یا زمانی که به نظر کاربران در سایت پاسخ می‌دهید، افزونه پیامک وردپرس به صورت اتوماتیک، پاسخ دیدگاه را به کاربر اعلام نماید.
  5.  بخش notifications برای اعلان است، هر موردی که مد نظر شماست را می‌تونید با تیک زدن مشخص نمایید تا در زمان وقوع رخداد به‌صورت اتوماتیک از طریق پنل اس ام اس وردپرس برای شما یا کاربران سایت شما پیامک ارسال شود.

اگر در نصب و فعال سازی wp sms به مشکلی برخورد کرده‌اید لطفا از طریق بخش نظرات مشکلتان را با ما در میان بگذارید (حتی اگر پنل پیامک را از جای دیگری تهیه کرده‌اید به شما کمک می‌کنیم که مشکل شما برای اتصال افزونه پیامک وردپرس به سامانه پیامکی برطرف شود)

افزونه ها در وردپرس

افزونه ها در وردپرس به معنای برنامه های جانبی کوچکی هستند که با اضافه کردن آنها به هسته اصلی، امکاناتی که به صورت مستقیم قابلیت استفاده نداشتند، در دسترس قرار خواهند گرفت.

بر اساس آمار گرفته شده، سیستم مدیریت محتوای WordPress پس از جوملا، دومین CMS فراگیر و در حال استفاده در دنیا می باشد که با توجه به سادگی و هسته قدرتمند این سیستم، در ایران نیز نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب نموده است.

از جمله افزونه های پرطرفداری که مدیران سایتها تمایل به استفاده از آن در سایت خود دارند، افزونه ارسال پیام کوتاه از مدیرپیامک است که با توجه به نحوه استفاده شما، کاربردهای مختلفی برای شما خواهد داشت.

با توجه به ایجاد ساختارهای اصلی برای اتصال پنل پیامک  به هرگونه سیستم مدیریت محتوا و برای راحتی کاربران محترم، تمامی افزونه های مورد نیاز به ترتیب کاربرد و محبوبیت توسط واحد فنی  نوشته و تولید خواهد شد. یکی از نخستین افزونه هایی که توسط تیم فنی مدیرپیامک پیاده سازی و اجرا شده است و در حال حاضر در دسترس تمامی کاربران می باشد، افزونه وردپرس می باشد.

شما با مراجعه به بخش خدمات مشتریان سایت و گزینه افزونه ها در پنل خود اقدام به دریافت و استفاده از آن در سایت خود نمایید.

این افزونه با یک ساختار ساده، امکان ارسال پیامک را برای شما فراهم می نماید.

اتصال پنل اس ام اس به وردپرس با wp sms

امروز بنا به درخواست بسیاری از کاربران آموزش اتصال پنل اس ام اس به وردپرس را ارائه می دهم. از این طریق به راحتی میتوان به طور مستقیم در وب سایت خود اس ام اس ارسال و دریافت کنید.

کارت ویزیت الکترونیکی چیست و چه تاثیری در فروش دارد؟

این روز‌ها کلمه کارت ویزیت الکترونیکی، کارت ویزیت دیجیتالی، کد crm و … زیاد به گوش می رسد و یک سری بازاریاب در مورد مزایای کارت ویزیت الکترونیکی صحبت می کنند و سعی می کنند به اصطلاح یک کد crm به شما بفروشند، در این مقاله قصد دارم به شما بگویم که داشتن کارت ویزیت دیجیتالی کسب و کار شما را متحول نخواهد کرد! اما یکی از قابلیت های پنل اس ام اس، ایجاد کارت ویزیت دیجیتالی است که می توانید برای ارتباط پایدار با مشتری استفاده کنید.

چگونه پیامک انبوه تبلیغاتی بفرستیم؟

پیامک انبوه تبلیغاتی

در این مقاله می‌خواهیم در مورد نحوه پیامک انبوه تبلیغاتی با شما صحبت کنیم، ارسال پیامک انبوه چیست و چگونه اس ام اس انبوه تبلیغاتی بفرستیم؟ آیا ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی نیاز به دستگاه مخابراتی دارد؟ برای ارسال اس ام اس انبوه حتما باید به مخابرات یا پیشخوان دولت مراجعه کنیم؟ هزینه ارسال پیامک تبلیغاتی چقدر است؟ شماره موبایل افراد را از کجا بیاوریم؟ و به شما قول میدهم بعد از خواندن این مقاله سیر تا پیاز چگونگی ارسال پیامک تبلیغاتی را بدانید.

آیا ارسال اس ام اس انبوه بهترین گزینه است؟

اگر شما بخواهید فروشتان را به سرعت افزایش دهید، یا یک اطلاعیه مهم تبلیغاتی و انتخاباتی را به سریعترین شکل ممکن اطلاع رسانی کنید بدون شک ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی یکی از گزینه های شما خواهد بود(درست میگویم؟) در ادامه به شما میگویم که چگونه پیامک انبوه ارسال کنید.

روزانه تعداد خیلی زیادی پیامک تبلیغاتی برای من و شما ارسال می‌شود، خیلی از افراد می‌گویند پیامک تبلیغاتی جواب نمی‌دهد، پس چرا از تعداد پیامک‌های تبلیغاتی کم نمی‌شود؟ اگر فقط یک مرتبه تبلیغات پیامکی(اصولی) را امتحان کنید از نتایج شگفت زده می شوید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 9 شب با شماره های زیر تماس بگیرید

02133438480

09120343530

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف offtomato استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

راهنمای فعال سازی افزونه پیامک توماتوکارت

بعد از خرید پنل اس ام اس وارد حساب کاربری خود شوید، در بخش پشتیبانی > ارسال تیکت پشتیبانی درخواست ارسال افزونه پیامک توماتو کارت را ارسال نمایید تا افزونه پیامک توماتو کارت به صورت رایگان برای شما ارسال شود.

1-فایل ضمیمه شده را دانلود نموده و در محل نصب اسکریپت آپلود کرده و سپس اکسترکت نمایید.
2-از بخش مدیریت وارد بخش افزونه ها شده سپس افزونه پیامک محصول توسط اس ام اس را بیابید.
3-در این مرحله ماژول را نصب نموده و سپس گزینه تنظیمات مقابل آن را جهت ویرایش کلیک کنید.
4-در بخش تنظیمات مشخصات پنل خود را وارد نمایید و در صورت نیاز متن پیشوند و امضاء انتخاب کنید.
(وارد کردن نام کاربری سامانه و رمز عبور سامانه و شماره خط اختصاصی پنل خود الزامی می باشد)
5-حال در این بخش تنظیمات ماژول افزونه را پس از تکمیل ذخیره نمایید ماژول برای استفاده آماده است.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

پیامک توماتو کارت یا تومیتو شاپ چیست؟

تومیتو شاپ یا Tomato Cart یکی از بزرگترین فروشگاه ساز های آنلاین تحت PHP می باشد، این سیستم مدیریت فروشگاه ساز کاملا بر پایه اینترنت طراحی شده است، با استفاده از این سیستم فروشگاه ساز و نصب آن بر روی هاست لینوکس می توانید یک فروشگاه آنلاین فوق حرفه ای راه اندازی کنید و هر نوع محصول را برای فروش در سایت خود قرار دهید، توسط ابزارک ها و ریز امکانات این سیستم فروشگاه ساز می توانید طیف امکانات گسترده ای را در سایت خود بدون نیاز به هیچگونه دانش کد نویسی در سایت خود طراحی کنید و برای کاربران خود به نمایش بگزارید، علاوه بر سیستم نمایش محصولات …
این فروشگاه ساز می تواند تمامی سفارشات را به صورت طبقه بندی شده تهیه و در اختیار مدیر سایت قرار دهد.

ارسال پیامک فریر(Virtual Freer) اسکریپت رایگان برای فروش کارت‌های شارژ، گیفت کارت، انواع لایسنس و محصولات مجازی است. در این صفحه می‌خواهیم افزونه اس ام اس فریر برای اتصال فریر به پنل اس ام اس را به شما معرفی کنیم و نحوه استفاده از پلاگین پیامک فریر را آموزش دهیم.

نحوه کار با افزونه wp sms

یکسری مراحل اولیه را باید انجام دهید با ما همراه باشید. در مرحله اول یک وب سرویس تهیه کنید و سپس در پنل، ماژول یا افزونه مدیریت محتوا وردپرس(wp sms) و مدیریت محتوا ووکامرس(persian woocommerce) را دانلود کنید و در پنل پیشخوان وردپرس در بخش افزونه ها، افزونه را  نصب و فعال سازی کنید.

در بخش تعرفه ها> تعرفه خرید و دریافت پنل، پنل را خریداری کنید سپس نام کاربری و رمز عبور پنل را دریافت می‌کنید، وارد پنل کاربری خود، قسمت منو اصلی> آزمایشگاه شوید و افزونه گفته شده را دانلود نمایید. در آخر وارد پیشخوان وردپرس شوید و افزونه هایی که دانلود کردید را نصب و راه اندازی کنید.

پس از منو تنظیمات وردپرس گزینه “پیامک” یه پیشخوان اضافه شده است. وارد صفحه پیامک> تنظیمات شوید. در این بخش 5 تب وجود دارد، در تب عمومی شماره موبایل خود و کد کشور را وارد و ذخیره کنید. مهم ترین بخش تب درگاه است، اطلاعات وب سرویس که تهیه کردید، نام کاربری و کلید api و رمز api را وارد کنید(همان نام کاربری و رمز عبور پنل است) و در آخر صفحه، تیک گزینه های نمایش نوار ابزار مدیریت و نمایش در ارسال پیامک را بزنید تا پیام ها در نوار ادمین وردپرس نمایش داده شود.

در تب بعدی(امکانات) میتوانید فیلد شماره موبایل به بخش کاربران> شناسنامه شما، اضافه کنید. همچنین در تب اطلاع رسانی، میتوانید زمانی که نوشته ای تازه، دیدگاه تازه، نام نویسی کاربر جدید، ورود کاربر به سایت رخ میدهد پیغامی دریافت کنید، متن پیام را در کادرهای مربوط به هر بخش نوشته و ذخیره کنید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 9 شب با شماره های زیر تماس بگیرید

02133438480

09120343530

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف offword استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

با کد تخفیف offword از سایت مدیر پیامک با تخفیف 30درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره 02133438480 و شماره 09120343530 تماس بگیرید.

  • ۹۸/۰۶/۲۴
  • فرید امانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی