کامپیوتر و اینترنت

کامپیوتر
بایگانی
  • ۰
  • ۰

ماژول پیامک پرستا شاپ prestashop

پرستا شاپ یک نرم افزار متن‌باز و رایگان و قدرتمند جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی است که با زبان Php نوشته شده‌است و از MySQL پشتیبانی می‌کند، یکی از قابلیت‌هایی که می‌توانید به فروشگاه ساز پرستاشاپ اضافه نمایید، ارسال پیامک از طریق پرستا شاپ به صورت خودکار از طریق ماژول پیامک پرستاشاپ است. برای این‌کار ابتدا می‌بایست یک پنل اس ام اس تهیه نمایید و پرستاشاپ را به پنل اس ام اس متصل نمایید. با ما همراه باشید تا به شیوه نصب و راه اندازی ماژول پیامکی پرستاشاپ مسلط شوید.

امکانات پلاگین پیامک پرستاشاپ

اطلاع رسانی ها

    • ارسال پیامک در هنگام ثبت نام
    • ارسال پیامک در زمان ثبت سفارش
    • کنترل ارسال یا عدم ارسال سفارش های رایگان
    • ارسال پیامک به کاربران عضوی شماره موبایل خود را وارد کرده اند.
    • امکانات ویژه ارسال پیامک انبوه و تکی به شماره های دلخواهی که شما وارد میکنید.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 9 شب با شماره های زیر تماس بگیرید

02133438480

09120343530

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف offpresta استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

راهنمای نصب افزونه پیامکی پرستاشاپ

مرحله اول نصب

از منوی افزونه ها وارد صفحه ماژول اس ام اس پرستاشاپ شده و بعد از دانلود آن به محیط مدیریت پرستاشاپ رفته و با کلیک بر روی افزودن یک ماژول جدید افزونه مدیرپیامک را بارگذاری و فعال نمایید.

مرحله دوم تنظیمات

از منوی ماژول ها> ماژول ها وارد صفحه ماژول ها شده و افزونه مدیرپیامک را جستجو کردن و وارد تنظمیات افزونه وشوید سپس کلید شناسایی (API-KEY) و شماره ارسال کننده و شماره مدیر را وارد نموده و تغییرات را ذخیره نمایید.

اطلاع رسانی رویداد ها

برای اطلاع رسانی بهتر رویدادها میتوانید از کد کوتاه درون متن اطلاع رسانی استفاده نمایید. سامانه ارسال پیامک
برای مثال یک نمونه از متن اطلاع رسانی قبل و بعد از جایگذاری بصورت زیر است:

یک سفارش جدید
( %order_reference% )
به مبغ
%order_price%
ثبت شده است

یک سفارش جدید
( 12541 )
به مبغ
125000 ریال
ثبت شده است

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

تغییر متن ارسال پیامک در فروشگاه ساز پرستاشاپ

با ورود به بخش ماژول‌ها> ماژول ها و سرویس ها > ماژول جامع پیامک > تنظیمات متن ارسالی می توانید متن پیامک را به دلخواه خودتان تغییر دهید.

تنظیمات ماژول پیامک پرستاشاپ

بعد از خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک، تیکت پشتیبانی ارسال نمایید تا افزونه پیامک پرستاشاپ به‌صورت رایگان برای نسخه‌ (1?6 و 1?7) برای شما ارسال شود.

بعد از نصب افزونه پیامک پرستاشاپ در سایت خودتان، برای تنظیمات پلاگین پیامک پرستاشاپ به بخش سرویس‌ها و ماژول‌ها > ماژول جامع پیامک مراجعه کنید.

در این مرحله برای ویرایش ماژول ارسال پیامک گزینه configure را کلیک کرده و وارد تنظیمات می‌شویم.

خطوط تبلیغاتی و ارسال پیامک به بلک لیست

خطوط تبلیغاتی که قابلیت ارسال پیامک تبلیغاتی دارند و برای ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی میتوان از این خطوط استفاده کرد، شما قادر هستید با خطوط تبلیغاتی به بانک شماره موبایل‌های مختلف پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید.

در مقابل خطوط تبلیغاتی که برای ارسال پیامک‌های بالک (ارسال پیامک انبوه) صورت می‌گیرد، خطوط دیگری وجود دارد که به عنوان خطوط خدماتی معروف هستند، خط خدماتی همان خط تبلیغاتی است و از نظر ظاهر خط خدماتی که قابلیت ارسال پیامک به بلک لیست را دارد با خط تبلیغاتی که فقط به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی آن‌ها آزاد است هیچ تفاوتی ندارد.

شما می‌توانید به صورت رایگان خط تبلیغاتی را به خط خدماتی تبدیل نمایید تا پیامک‌هایی که ارسال می‌کنید حتی به افرادی که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند نیز ارسال شود اما برای تبدیل خط تبلیغاتی به خط خدماتی نیاز است که یک سری مراحل را طی کنید که در ادامه به شیوه دریافت خط خدماتی می‌پردازیم.

در بخش تنظیمات پنل مشخصات خود را وارد نمایید.

  • نام درگاه پیامک : modirpayamak انتخاب نمایید.
  • نام کاربری: نام کاری ورود به سامانه پیامک
  • رمز : رمز ورود به سامانه پیامک
  • خط ارسال اس ام اس را خط خدماتی 100020400 قرار دهید تا پیامک شما از فیلتر بلک لیست عبور کند.

حال در این بخش تنظیمات ماژول افزونه را پس از تکمیل ذخیره نمایید ماژول برای استفاده آماده است. سامانه اس ام اس انبوه

ماژول پیامک پرستا شاپ prestashop

ارسال پیامک دستی از پرستاشاپ

برای آن‌که مطمئن شوید تنطیمات پیامک به درستی انجام شده است سامانه ارسال اس ام اس انبوه با مراجعه به تب ارسال دستی، شماره موبایل خودتان را وارد نمایید و با نوشتن متن پیامک دلخواه دکمه ارسال اس ام اس را فشار دهید، پیامک تست می‌بایست به سرعت به دست شما برسد.

لازم به ذکر است این افزونه با ماژول ثبت نام با شماره موبایل در پرستاشاپ به صورت کامل سازگار است و شما می‌توانید از سامانه پیامکی مدیر پیامک برای ثبت نام با شماره موبایل و تایید شماره موبایل در پرستا شاپ استفاده نمایید و به کمک خط خدماتی بدون سفته که در اختیار شما قرار می‌گیرد مطمئن هستید پیامک کد تایید شما برای همه ارسال می‌شود.

چرا ماژول پیامک برای فروشگاه‌های اینترنتی پرستاشاپی نیاز است؟

پرستاشاپ (PrestaShop) یکی از فروشگاه سازهای محبوب در سراسر جهان و ایران است. از نیازهای مهم یک فروشگاه آنلاین برای جذب رضایت و کسب اعتماد مشتری، آگاه‌ سازی وی از روند سفارش است. آگاه سازی از طریق ایمیل و پیامک و تلگرام و… باعث کاهش ابهام و استرس ناشی از احتمال کلاه برداری یک فروشگاه اینترنتی می‌شود. اطلاع رسانی از طریق پیامک سریع‌ترین و موثرترین راه در بین راه‌های آگاه سازی است. چون مشتری سریع و بدون هیچ زحمت و هزینه‌ای از لحظه خرید تا تحویل کالا از روند سفارشش با خبر است و نیازی به اتصال به اینترنت یا وارد کردن نام کاربری و رمز عبور ایمیل برای مشاهده یک پیام آگاه ساز فروشگاه ندارد.

از همین رو مدیر پیامک ماژول پیامک پرستاشاپ را ایجاد و منتشر کرده‌ است. پس از انتشار نسخه یک این ماژول و بازخوردهایی که داشت هم‌اینک نسخه 2 این ماژول با قابلیت‌های بیشتر و کاربرپسندتر به رایگان در اختیار شما می‌باشد. ماژول اس‌ام‌اس رنگینه برای پرستاشاپ، برای اینکه به این مرحله برسد توسط چندین فروشگاه آنلاین پرستاشاپ و معتبر تست شده و بر اساس گزارش‌ها و ایده‌های آنها توسعه پیدا کرده است.

ماژول پیامک پرستا شاپ

بدون شک پرستاشاپ یکی از قدرمتند ترین و حرفه ای ترین فروشگاه ساز های دنیا می باشد که بسیار گسترده است . افزونه ارسال پیامک پرستا شاپ

ارسال پیامک انبوه با سیم کارت

برای ارسال پیامک انبوه به شماره های مسدود می توانید از قابلیت ارسال پیامک انبوه با سیم کارت استفاده نمایید، در حالت ارسال پیامک انبوه با سیم کارت، ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شرکت مدیر پیامک سیم کارت برای دستگاه های GSM تهیه می کند و شما نیاز به خرید هیچ سخت افزار جانبی ندارید و فقط با خرید سامانه پیامک از مدیر پیامک قادر هستید به شماره موبایل هایی که دریافت پیامک های تبلیغاتی را بسته اند پیامک ارسال نمایید.

ارسال پیامک به شماره های بلک لیست

این روش ارسال پیامک به شماره های بلک لیست ارسال پیامک با سیم کارت معروف است، زمانی که از ارسال پیامک تبلیغاتی با سیم کارت استفاده می کنید برای گوشی مخاطب فرسنده، شماره های شخصی مانند شماره های 0990 یا 09991 یا 0910 هستند که پیامک ارسال می کنند.

در حال حاضر برای ارسال پیامک تبلیغاتی به افرادی که پیامک های تبلیغاتی را غیرفعال کرده اند تنها روش ارسال پیامک از طریق سیم کارت می باشد.

این فروشگاه ساز کاملا بر پایه اینترنت طراحی شده است و می توانید با نصب آن بر روی هاست لینوکس از امکانات این فروشگاه ساز حرفه ای استفاده نمایید ، توسط این فروشگاه ساز فوق حرفه ای می توانید محصولات و خدمات خود را قیمت گزاری کنید و در سایت نمایش دهید ، توسط ریز ابزارک ها مانند ماژول ها و امکانات فرعی این نرم افزار می توانید بدون نیاز به هیچگونه کد نویسی محصولات خود را در سایت قرار دهید و تجارت آنلاین خود را آغاز نمایید .

برخی از امکانات این سایت ساز به صورت زیر می باشد ….

این سیستم فروشگاه ساز در سال های 2010 و 2011 و 2012 و 2013 ، 2014 موفق به دریافت جایزه بهترین فروشگاه ساز جهان شده است ، مهمترین ویژگی این فروشگاه ساز opensource بودن آن است و با استاندارد های بالای کدنویسی بسیار قوی که دارد و سیستم seo پیشرفته به کار رفته در این فروشگاه ساز می توانید به راحتی از رقیبان خود پیشی بگیرید و به صورت بومی و صد در صد فارسی رای مشتریان نصب می شود .

امکانات ماژول ارسال پیامک پرستاشاپ

مدیریت ارسال پیامک در زمان های خاص

  • ارسال به مدیر در زمان ثبت سفارش
  • ارسال به مشتری در زمان ثبت سفارش
  • ارسال به مدیر در زمان ثبت سفارش رایگان
  • ارسال به مشتری در زمان ثبت سفارش رایگان
  • ارسال به مدیر در زمان به روز رسانی سفارش
  • ارسال به مشتری در زمان به روز رسانی سفارش
  • ارسال به مدیر در زمان ثبت نام مشتری
  • ارسال پیامک به مشتری در زمانی که مشتری عضو می شود
  • ارسال پیامک به مشتری زمانی که کد تخفیفی را استفاده کرد
  • ارسال کد رهگیری پستی سفارش به مشتری
  • ارسال پیام به مشتری بعد از تغییر گذرواژه

تنظیمات ارسال پیامک به مشتریان در وضعیتهای مختلف سفارش

  • منتظر پرداخت
  • پرداخت تایید شده
  • در حال آماده سازی
  • ارسالشده
  • به دست مشتری رسیده
  • لغو شده
  • بازگشت وجه
  • خطای پرداخت
  • و تمامی وضعیت‌های ساخته شده دیگر

ارسال دستی اس ام اس به شماره های دلخواه

  • ارسال پیام دلخواه به کاربر خاص
  • ارسال پیام دلخواه به تعدادی شماره
  • ارسال پیام دلخواه به تمامی مشتریان
  • ارسال پیامک تست از بخش مدیریت برای بررسی عملکرد ماژول
  • امکان ارسال با شیوه عادی یا الگو (ارسال سریع با pattern)

تنظیم متن پیامکها در وضعیتهای مختلف

  • قابلیت ویرایش تمامی پیام‌های خودکار
  • قابلیت تنظیم متن دلخواه برای هر وضعیت سفارش
  • امکان استفاده از متغیرها برای درج شناسه سفارش و اطلاعات مختلف مشتری
  • امکان تعیین قالب برای حالت الگو (ارسال سریع با pattern)

اگر برای اتصال پرستاشاپ به سامانه پیامک به مشکلی برخورد کرده‌اید لطفا در بخش نظرات، مشکل خودتان را برطرف کنید تا به شما کمک کنیم بتوانید مشکل شما برطرف شود. (حتی اگر پنل اس ام اس را از جای دیگری خریداری کرده‌اید ما به شما کمک می‌کنیم تا مشکلتان برطرف شود)

پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت

از آنجای که روز به روز به حجم شماره های مسدود شده همراه اول اضافه می شود و خیلی از مشترکین همراه اول و… تمایلی به دریافت اس ام اس های تبلیغاتی ندارند. مدیر پیامک برای اولین بار در کشور پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت راه اندازی کرد.

لازم به توضیح است که بیشترین عامل حجم شماره های مسدود شده نظارت ضعیف در سرویس ارزش افزوده و کم کاری برخی از اپراتورها می باشد. که مهم ترین عامل نارضایتی مشترکین و از ببین بردن کیفیت تبلیغات در این روش شد.

لازم به ذکر است،

بانک شماره موبایل همراه اول و ایرانسل تمامی شهرهای فوق در سامانه موجود است متخصص وردپرس و نیازی به ارسال شماره موبایل از جانب شما نمی‌باشد.

چنانچه قصد ارسال پیامک به تعداد زیاد داشته باشید می توانید بدون خرید سیستم پیام کوتاه نیز پیامک های خود را ارسال کنید. در این صورت به ازای هر بار سفارش دستمزد ارسال نیز دریافت می گردد. پیشنهاد می گردد در صورتی که نیاز به ارسال دائم و مکرر دارید، با خرید پنل پیام کوتاه، خود شخصا نسبت به ارسال پیام کوتاه اقدام نمایید اما اگر تعداد ارسال های شما به دفعات نیست و مثلا یک یا چند بار بصورت محدود قصد ارسال پیام کوتاه دارید می توانید سفارش ارسال انبوه به شماره های مشخص خود بدهید.

ارسال سریع پیامک | ارسال پیامک اعتبارسنجی | ارسال پیامک کد تایید

ارسال پیامک اعتبارسنجی

اگر موسس، مدیر یا صاحب یه کسب و کار آنلاین، یک وب سایت، یک اپلیکیشن اندروید یا iOS و غیره هستیدو برای پروژه های خود نیاز به ارسال رمز یکبار مصرف OTP احراز هویت و ارسال پیامک اعتبارسنجی کاربران ( وب سرویس پیامکی ) داریدبه شما استفاده از سرویس کد اعتبار سنجی و احراز هویت پیامکی از طریق سرویس ارائه شده سامانه مدیرپیامک را پیشنهاد می دهیم.

کافیست با استفاده از لینک زیر در سیستم ثبت نام کنید و پس از تایید اطلاعات ، وب سرویس های مربوطه را در اختیار برنامه نویس یا تیم توسعه فنی خود قرار دهید.احتمالا بارها با کلماتی مشابه احراز هویت از طریق موبایل ، اعتبار سنجی پیامکی ، ارسال کد امنیتی، کپچای متنیسرشماره خدماتی ، اعتبارسنجی موبایل ، رمز یکبار مصرف، او تی پی و یکبار رمز OTP برخورد داشته اید.

ارسال کد فعالسازی با بالاترین سرعت برای ارسال پیامک اعتبارسنجی

ارسال پیامک اعتبارسنجی یا ارسال کد فعالسازی برای کاربران این روزها در وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل به امری ضروری تبدیل شده است. ولی این امر همیشه هم ساده نیست.

اکثر کاربران دریافت پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند! پس توسط خطوط عادی ارسال پیامک امکان ارسال کد فعال سازی برای اکثر افراد ممکن نیست. مدیر پیامک با ارائه خط خدماتی رایگان بدون نیاز به سفته و ثبت شرکت حقوقی و با ارائه ماژول Ultra Fast Send راهکار مناسب و سریع برای این کار فراهم آورده است…

 

ارسال پیامک به پترن

تنها قابلیت ماژول ultra fast send ارسال کد فعالسازی نیست! شما می توانید با مشخص کردن پترن‌های دلخواه هر پیامکی را به سرعت به تمام کاربرانتان ارسال نمایید. نحوه ساخت پترن در پنل پیامک مدیر پیامک بسیار ساده می باشد و با ثبت تیکت میتوانید الگوی مورد نظر را اضافه نمایید.

 

ارسال سریع کد فعالسازی بدون نیاز به تنظیمات

ارسال کد فعالسازی یا ارسال پیامک اعتبارسنجی  نیازی به تنظیمات و ساخت پترن ندارد.

مراحل فراخوانی سرویس اعتبارسنجی

۱- تعریف الگوی پیام

در قدم اول شما یکبار الگوی پیام را در پنل مدیریتی تعریف می کنید و تنظیمات مربوط به نام الگو و الویت بندی روش ها را مشخص می کنید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

۲- راهنمای استفاده از وب سرویس

با فراخوانی متد Lookup و ارسال نام الگو و شماره‌ی گیرنده و کد مربوطه، سیستم اقدام به ارسال کد از طریق پیامک یا تماس تلفنی به گیرنده می کند.

نکات تعرفه ارسال انبوه

  • تعرفه های فوق برای ارسال یک عدد پیامک (70 کاراکتر برای پیامک فارسی و 160 کاراکتر برای پیامک انگلیسی) می باشد.
  • در صورت طولانی بودن پیامک ارسالی تعرفه در تعداد پیامک ضرب خواهد شد.

نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر دارید؟!

9 صبح تا 9 شب با شماره های زیر تماس بگیرید

02133438480

09120343530

برای خرید پنل اس ام اس از کد تخفیف offpresta استفاده نمایید و 30 درصد تخفیف بگیرید.

خرید پنل اس ام اس با تخفیف ویژه

با کد تخفیف offpresta از سایت مدیر پیامک با تخفیف 30درصدی پنل اس ام اس تهیه نمایید. خرید پنل اس ام اس از مدیر پیامک به صورت آنی می باشد و خط خدماتی رایگان نیز ارائه می گردد. همچنین ارسال پیامک انبوه با سیم کارت نیز در پنل موجود می باشد در صورتی که نیاز به مشاوره و راهنمایی داشتید با شماره 02133438480 و شماره 09120343530 تماس بگیرید

  • ۹۸/۰۶/۲۲
  • فرید امانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی